Min dag

Idag har det varit en rätt soft dag...Åter igen ställer jag fråga till mig själv, Hur tusan ska jag klara av arbetslivet när det börjar? Idag blev jag tok flummig för att jag gick i skolan från halv nio till halv fem. Jag menar det är en normal skoldag för de flesta! Själv så brukar man nästan alltid sluta vid 12 eller ett tiden.

Jag vill ha en förändring! En drastisk förändring av allt och alla. Av både hus och hem och människor och mig själv och precis allting! Fortfarande håller jag fast vid att vi är kapabla att göra så mycket mer än vad vi tror.

Måste ta och åka i backen något mer, saknar det. Måste sluta vara en liten fegis också, snart blir det en tripp till Vemdalen, cirkus två månader kvar men nu har jag något att längta till och efter. Har på senaste inte längtat till något så innerligt.
(Min dans är min flykt)
 

äckel i somras. ovanför alltså:P

Kommer mer imorrn! Godnatt Sverige

Kommentarer
Postat av: martina

vilken jävla blid du la upp på mig dåxD

2009-01-30 @ 14:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0