Shit

Ännu en meningslös dag, tre dagar utan skola..ingenting händer. Hur fan ska jag kunna överleva ett rikigt liv när skolan är finito? Den diskussionen hade jag med Ida när vi gick från den sketna skolan åkersvik efter en äcklig lunch och äckliga barn! Usrsäkta röran, men helt seriöst även ett gäng 7-8,de klassare som ahde uppvisning, jag blev över lycklig när någon tog en enda ton rätt...Allting vara fan en fet jävla flopp! Sorry, men snart blir ni nog bättre, några till skandaler och en hojt på det där så kan nog allt ni gör bli bra.

Så, ja hej hej, ska bränna ut massor av mode bilder nu... Sedan ska jag nog gå hem, kanske övningsköra? (Detta var en tärd morgon, klev upp för ett naturprov, utan att ha det, gå till en annan skola och ha ett natur prov där, skulle på dans, det var inställt...Sedan en skandal till show, och sedan skit snack från en ja, lärare?..Shit Bra dag!

Helvete! inte min dag eller, nej fan inte får jag mina pengar nu på fredag som väntat inte ..nej FUCK NORDEA! Jag får pengarna den 30Januari....:'( uHU! (Nu måste jag använda mina pengar till Turkiet resan på lördag ist..:/ )

(Dock blev jag gladare nu, fick ett snällt sms av min beloved friend, han gjorde mig glad, tur att någon tycker om mig :)...)

Föresten alla följ med på Breakdance på söndag!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

(Dock blev jag gladare nu, fick ett snällt sms av min beloved friend, han gjorde mig glad, tur att någon tycker om mig :)...)





vem kan det vara då?:D

2009-01-22 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0