Sitter och lider

Jag var då och pumpade boxning med Danni i går kväll, det var riktigt härligt när det var över. Vi fick tydliga tecken på att vi levde(dock fast vi luktade rutten gubbe efter andras svett från boxningshandskarna!) Men det var roligt!, dock inget som ska fortsättas med tror jag..Vi ska nog spara pengar och börja dansa i fler grupper nästa termin(HT) på Danceworld. Danni har kommit på en snygg move till dansen så år se om vi ska slipa på det och kankse börja serious dansa?;) Har även dansat boogie, SWING( otroligt kul, skulle vilja dansa det) Idag, det var kul som saaaaaatan! Och är as peppad på att dansa även i kväll med steetdance:D

Aú revóir!

Kolla in http://Blondinbeck.blogg.se
(roligaste läsningen på länge!)

p.s Har även kanske fått ett jobb, får hoppas på att jag får något av dessa.
En vän som vill ha en fotografering. Kirra körkort så får jag ett annat jobb! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0