Tänk

Helt ärligt så kan jag tala om för er att, den vanligaste ''typen'' av karlar som jag faller för är bara strunt..Dock har jag sumpat nå otroligt bra människor också bara för att jag har sån konstig syn på förhållanden.

Alla killar hittils har haft liknande drag, varenda en av dem, sedan jag började intressera mig för killar. Ansiktena har inte skillt sig så mycket från varandra, vissa kropps typer kan vara identiska, gången, stilen och ibland rösten. Grunden(Den första, detta började med vet jag ej.)bakom att jag faller för ena skiten efter den andra vet jag faktiskt inte, (det finns snälla skitar också.)
 Jag har träffat självsäkra, osäkra, töntiga, fega, kaxiga, trevliga, generösa, toffliga, bossiga, farliga, dumma, bra, underbara och den jag aldrig såg(först det var borta). Urvalet har varit stort och alla har slutat illa, pga av mig eller dom. Har sluta brytt mig nu om det är jag som gör nå fel, för den tanken kränker mig själv så otroligt mycket så jag kan ligga isolerad i veckor.

 Gång på gång(inte ensam om detta), har vi alla nog intalat oss själva att aldrig utsätta oss för den smärta som vi ständigt driver oss själva till. Men gång efter gång fortsätter vi och intalar oss att absolut inte falla dit igen, att inte låtas bli ned tryckt eller hånad eller känna sig oälskad för att man är ''fel person'' för någon annan. Alla passar vi ihop med alla, alla kan vi länka till varandra och kommunicera, men trångsynt som vi oftast kan vara så är världen svart och vit. Fördomar självklart. Inte positivt men vi kan inte släppa det. bästa kommentaren jag någonsin hört måste vara ''- Kärlek?, det är något som gudarna kom på för att dom hade tråkigt, dom ville skapa kaos på jorden''. (Så otroligt sant)
 
Visst jag tror på kärlek, jag älskar att vara kär i kärleken, jag tror att man kan blir kär i första ögonkastet, men jag verkligen hatar när andra inte tror på det. Att dom ratar andra för att det inte klickade från början. Jaha!? men vem vet hur fan du känner imorgon? Bara för att du är arg i dag så är du inte det i morgon? Solen skiner idag, ja men då aksnke den inte gör det imorrn?...Ingen som hört talats om ''man kan aldrig veta vad som händer?'''

Övningskörde även idag, fick ut mycket av det! Tack Storesyster som hjälpte mig och ville köra nu på kvällen!
Det blev landsvägskörning, påfart, avfart, backa massa och starta i uppförsbacke och massa kika i speglar och blinka och fumla runt i staden och köra ute på Birsta och köra om en lastbil! fett stolt:) (Men dom är jag jävligt chicken ändå!:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0