sjuksom tusan

Ja, en ovanarbetare som jag. klart jag drar på mig feber, jag mår så illa och blä. kallsvettas gör jag.

Inte fick man sova ut i morse heller, kl tio tänkte man kliva upp, hade glömt stänga av två larm vid 7 och 8, så när dom ringde flög man ur sängen, trodde jag skulle upp och jobba igen. nej så vard et inte, gick och la mig, telen ringer jag missade en viktig lektion med redovisning. Det blir bittra miner och jag kännde mig dum. men kunde ej ta mig till skolan, Jag kallsvettades, öppnade fönstret och lät det fläckta, släpvangar som skramla åkte förbi, kul. försökte sova, en geting flyger in. Roligt! Så jag gick ner med täcket, tappade täcket...i en jävla vatten PÖL från ingenstans!!! LA MIG I SOFFAN, DROG TÄCKET ÖVER MIG, DET VA BLÖTT, SKÖNT. HELVETE. så jag försökte sova, katten skrek. jag verkligen försökte, så tio klev jag upp efter knappt nå vilande. åkte till skolan, satt i bussen och mådde crap. Så var i skolan 5 min, läraren sa till mig att åka hem. så det gjorde man, fick en utskällning i telen om något med sms och ringa. det var pappa som hade väntat i bommen på mig, minns ej vad han sa. Så kom hem, mådde dåligt, mamma bädda ner mig i soffan(ljuva mor hon är udnerbar) och inte nog med det så har jag dom sjukaste rubbningarna i hela kroppen... Mår som en död. Jag hålelr på att brytas ner. Så nu ska jag sitta vid datorn, försöka hitta något värst att äta i detta hemska hus och försöka ta det chill.

I morgon ska jag upp och träna dans med några, inför en dans uppträdande för min lärares dotter. och 18.00 ska jag dansa mer för att jags ak ha dans uppvisning på stan på lördagen, känns som om jag komemr leva länge?... ska bara skratta lite, just nu är allt en misär. Men glad för att mitt liv är händelse rikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0