Backen

Haha, så roligt det var att Caroline Andersson min själkamrat invigde sin backåkning i onsdags förförsta gången sen vemdaln för ett årsedan. Jag danni, carro och dannis lilla syster Amilia var helt speedade. GO NUTS, ungefär det var vi. En liten turkisk pojke, säker 18-19 år som såg ut som en 13åring(tror jag har rätt då) sa hej till mig när jag var i full färd med att knäppa av mig bindningen och ta liften upp igen, Caroline som stod bakom mig hörde denna säja hej och när jag inte svarade, för att jag inte hade en enda tanka på karln så sa han - Hon är oskuld! Haha men va i hellskotta tänkte jag när vi var uppe och skulle åka igen(carro berättade ju så klart). Hade aldrig sett honom men sånt händer. Det var faktiskt en av alla tusen roliga händelser. Tex, Danni trilla i liften igen, hon är sååå skön. Jag vågade hoppa i en mindre big jump igen, dock gjorde jag några volter när jag landade som inte hörde till. Men så gick vi lös i skogen och såg allmänt fåniga ut, jag skulle upp på någon ''trävägg'' och sedan åka ner igen, haha mm, jag kom på att oj, fan jag måste ju andas så vipps fick jag all snor i ansiktet. Bli inte äcklade nu, men det torkade jag fort bort efter att jag blivit passerad av andra med spelare i backen, haha eeeeuuuww. det kändes som att jag stod på rutan passera gå utan att ta ett steg framåt.  

Även ordnat praktik plats, under vecka 13 men problemet är att jag måste till skolan vecka 11-12 om jag inte får något annat under dom veckorna. Så Min syster som känner denna fotograf jag ska vara hos fick henne att fundera på om jag inte kunde vara där vecka tolv också. Så får se, man får hoppas på det bästa.
( DÅ lär vi åka till hassela elelr järvsö för att spinnaloss lite också)

Plus att jag längtar till i morgon, då blir det fylle drag och rock lite till Backyard Babie i Hudiksvall! Kom alla glada!

Vill ni se nå kul!?:D haha kika låångt in i bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0