Blå

Vad tusan har hänt med min blogg, den kanske är stilren men texten om  mig är ju långt åt helvete. Men nu måste jag berätta om min magnifika dag!

Jag sov hos en söt och gos gosig vän i går och det var bara mys, så glad blev jag för det:) Och jag kom på en sak om mig själv. Jag härmar det folk gör på tv. Såg någon grabbarna i herre på täppan!? haha, dom skulle ju ta massor av ärtor i munnen och spotta i någon dl mått, haha när dom gpade så gapade jag också.

Jaja, så imorse vaknade man glad och kram sjuk(dock var klockan 04.11, när jag vaknade och va as pigg först..) och sedan åkte jag med halv nio bussen till min puppet och vi skulle få skjus och köpa nå jackor, som vi kunde ha i backen men vi var för tidigt ute, så utan jacka åkte jag till Sidsjön och cruisade runt där. (lite kyligt så där)

Jag tyckte att allting var allmänt ostabilt, så jag va halv vinglig och domnad så där, men det gick ändå bra med att åka på någon rail och skutta runt som en ful fan. Men så skulle jag åka på ett rör där och tjohejsan det gick ju bra jag lyckade till och med snurra en skvätt, men så andra gången så kände jag verkligen att jag var ostabil, men klart jag skulle upp ändå på den, vipps så trillade Natalie över den och tog emot med sin veka kvinnliga handled....Höger, ska jag upplysa er om att det var. Ont gjorde det men ingen större skada skedd tyckte jag, så vi åkte vidare men det värkte ju som en Jehu! så jag härdade ändå, det var rätt skönt att åka ändå. Men så kom jag hem och blev blå, och lite svullen.
 Pappa sa  - det är bra det, nu kan jag vara lugn. Då har du i alla fall inte brutit den.
 Ja tack för den jag tycker om dig med pappa.

Ska bara meddela er att jag är så orolig för min häst så det är sjukligt. Han har dragit på sig en typa av korsbands förlamning och är svullen och väldigt stel i bakkroppen och vill inte alls gå. Buhu:'( måste ringa vetrinär och se så det inte är nå fel på min bäbis. Han är ju även 15år så han är ju inet precis ungdom heller. Men allt hopp har jag för honom, han är ju ändå min stora starka karl!

 ( Par hästar i ur och skur- som det stod i Sundsvallstidning och min och Tano!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0