Finnar, folkan och ett dragspel

Min rubrik är helt onödig. Sitter och mår dåligt över en ful liten finne mitt i min panna. Åh den dagen den glädjen den bara försvinner. Ungeför precis som min jobbiga hat känsla över ett par strumpor som finns i mitt rum. Usch det är vidrigt att man får göra sådant åt folket. Strumpor som är konstant blöta äckliga och varm svettiga, nej hujeda mig. Det är okristligt.

Var på anställningsintevju i dag, träffade en otroligt trevliga tjej. Och vi surra och surra. Det var kul så förhoppningsvis så kanske jag får jobba på en myyysigt café under sommaren.
Var även upp en sväng till John John och Tony boy, vi surrade och lyssnade på bisarra låtar och bögmusik från Tonys sida. Men visst tycker man om gamla pojkband så är de kanon. Oj shit, en katt la sin rumpa på mitt ben nyss...det typ gnuggar...:S va fan gör katten? Jaja, ja så var jag och bokade en grej på trafikskolan i dag och I look on the brightside, detta verkar lovande. Mer säger jag inte. Jag har hemlisar för Danni.

Ska föresten på praktik i några dagar nu, ska bo hos min syster så det ska bli skönt. Ska lira rockband med små pojkarna och tolta ääääga dom!

Kommentarer
Postat av: Master of all puppets

det var säkert halkbanan du boka!!!

2009-03-23 @ 21:30:49
URL: http://noregretsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0