Fredrik 13-år!

Herre min je, när fan blev alla så här gamla? Det är helt otroligt. Pratade med han jag har hästen hos idag. Nämnde lite lätt om att jag skulle till Hudiksvall. Min systerson skulle fylla år. Grannen trodde att äldsta pojken var 8-9 år... Han svimmade när jag sa att Fredrik faktiskt skulel bli tonåring. Ja och ärligt talat så är det otroligt. Söta lilla Fredde. 13ÅR! (Familjen hoppas på det bra''a'', att han inte blir en trottsig skit unge som moster sin, dvs, mig. haha)

Körde bil från Njurunda till Hudiksvall också. Otroligt bra gick det(Y)


Ska lägga upp lite meningslösa bilder på BDB, http://praliner.bilddagboken.se



Kommentarer
Postat av: Master of all puppets

HAHAHAHHAHAHAHA VADÅ FULL PÅ KORTET HAHAHAHHA

2009-03-14 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0