Inte helt fläckfri

Jag har liksom många andra, skelett i garderoben. Men att rota bland dom vore ett enormt misstag. Skulle kunna påstå att det är helt absurt att jag ens nämner det.

Men jag tänkte bara berätta en helt omärkvärdig sak som...att jag inte kan bära vitt, inte på grund av något annat än att jag helt enkelt inte kan hålla mig borta från fläckar. Jag är som en magnet och fläckar sätter sig som  betong  på mig. Det är där för att stanna.
 Tycker personligen att vitt är vackert, ska lära mig att inte rulla runt i smuts.
( Ursäkta, men jag har verkligen inget vettigt att säga. Inte för att jag på senare tid haft det, eller någonsin haft det. Men jag har ett behov, som ersätts av det här..:S)


Bjuder på denna bild, ser ut som jag har underbett, men va fan:D
Har föresten kommit igång med ridningen nu igen efter min baby, Tano, varit lite dålig i benen. Så i morse tog man en härlig snö ritt runt travbanan och bara mös. Längtar till i morgon då ska jag till backen igen med Danni, och det var bra länge sedan. Så nu är det högtid att göra något som skadar mig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0