Tisdag

Veckorna springer iväg. Fortare än att man hinner säga godmorgon, så är det kväll. Har precis kikat på den super bra serien grey's anatomy och ska snart knata iväg till skolan. För att göra vad? Våran klass har praktik egentligen men jag har ingen praktik vecka elva och tolv(som är nu)...synd men ska försöka ringa min syster som sitter på svaren. jag kanske får åka bort till hudiksvall i veckan ändå. Nästa vecka är det säkert i alla fall, men frågan är vad tusan jag ska göra i skolan nu!? Min lärare lär inte ska komma dit först vid halv två som vanligt, och den tiden tänker jag inte vänta på. Så snart tar jag bussen, och får jag inget uppdrag så kan det kvitta då åker jag hem, rider och äter mammas goda mat som jag missade igår. Byter om och drar till stan för att dansa med Danni.

Visste det låter som jag inte tar nå ansvar för mina studier men en smula less kan man säga att jag är när lärarna själva inte har en jävla koll på något och inte vet vad vi ska göra. Nej fy bubblan.

Nu måste jag cheer me up! Egentligen så är jag jätte glad, lite ont i nacken har jag och är besviken över att jag har det snålt med pengar, plus måste spara till vecka 16 då det är vemdalen som gäller. Men om det är någon glad person som läser så kan ni ju skicka något sött sms till mig eller så, då kommer jag att garanterat få ett leende på mina läppar.

Aú revóir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0