Volbeat

Har precis kommit på det att det faktiskt är skön musik. / Volbeat \

Ja nu sitter jag här med yoghurt, äpple,vanilj, kanel. Mums...Men måste påpeka hur enormt tråkigt jag har det just nu! Har precis varit ute på en ridtur och det var ju nästan smärtsamt, vilken träningsvärk jag har i mina axlar!

Igår så tog jag och brorsan en åktur på skotern, inte nog med det så åkte jag snowboard bakom, så jävla roligt! fint väder var det också så man svettades som en gris. Men vi hoppade lite  och körde över sjöarna. Sedan fick jag upp brorsan på min bräda(han är inte en bräd åkare!) men satan vad duktig han var, stolt över honom till och med. Han hoppade även och det gick ju jätte bra, duktig kille! Så det var härligt att jag fick köra lite skoter och dra Peter efter mig en stund så jag fick vila och få tillbaka min andning.

 Tog lite kort sen i går så ska lägga upp dom sedan. Nu ska jag engagera mig i lite körteori. (Föresten så är jag riktigt sugen på att åka i backen, men ena jäntan är lam, den andra är upptagen, och den tredje är i Lund. Inte nog me det så jobbar ju folk..:O, tråkigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0