10.10

vanligt mig, jag är på tok för tidig t i skolan, jag hade berättat för mina klasskompisar att vi började 10.10 med hantverks teknik. Men vem dyker upp ändå klockan 8 på skolan? Om inte Natalie.

Ska snart redigera lite bilder till wiklunds, inte klar på den fronten än, ka försöka sätta ihop tre bilder snyggt och beställa canvas tavla om det blir bra.
Dance fucker dance.

Åh, jag är så glad att jag känner så mycket underbara personer, har precis läst en massor om mig, som en av mina bästa vänner har skrivit. Så otroligt fint. Tack för att du är som du är och att jag har dig i mitt liv. Det bästa som hände under denna tid för 9-10,månader sedan, så var du det bästa. Hur en sådan vänskap kan skapas på ett sådant mystiskt och weird sätt är ju makalöst. All kärlek till dig, ler alltid när jag tänker på dig vet du!

        

Hej, flickor, säg till Susan att kolla nu! Jo Susan, jag försökte smälta ihop bilderna till en, men det var faktiskt inte något att hurra för, det såg bara kladdigt och overkligt ut, ytorna på dessa tre bbilder ligger inte på samma våglängd. Hade skog, himmel och porträten varit i samma höjd etc så hade det nog gått fint i hop. Men Frågan är den om du ill ha dessa tre i ''1'' canvas eller om jag ska ordna de tre svartvita porträtten här ovanför i tre olika mindre canvas tavlor? Ring mig om du har några funderingar. MVH Natalie Nordlund, många kramar. (Här har jag inte gjort mer än synkat fägerna i de tre bilderna och placerat dom i samma ram.)





Bye from me for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0