Commited

haha, eller inte, jag kan inte ens skämta om att jag är engagerad i mitt arbete, mitt körkort, min häst, mitt liv eller what so ever! Just nu så svajar jag på en jävla tall som håller på att kapas, ja vet varken bu eller bä, kommer jag falla dit eller dit? Hur fort kommer det gå? Nej Dra mig baklänges min lilla författarådra som pumpar men som faktiskt inte finns i mina fingrar är rätt tråkiga nu. Attans, jag har verkligen tappat engegemanget när det gälelr att blogga. Fan var kär för någon dag sedan i att skriva men jag tror det sög den sista musten ur mig.

Kan lite happy tala om dansen, i korta drag så var det minst sagt intressant. Att känna hur ovanligt lugn jag va innombords men att samtidigt känna svetten från min kropp som gjorde uppror och tyckte att detta var alldeles åt helvete fel. Ja det var en strejk i mig, något som jag mer elelr mindre vill uppleva igen. Så peppad som ett as så kikade vi igenom dans på dans, efter ett tag så skulle vi springa ner i korridorerna, och rusa fram låångt bort under själva hedbergska aulan och upp i en trapp, där skulle vi trängas och vänta på våran korta dans som vi tränat på 15 gånger. Jaha ja visst fan borde man kunna dansen tyckte alla. Man kunde ta på spänningen i trappuppgången, flåsningar och massor av armviftningar som skulle vara ett sätt att mjuka upp, oh jo visst ja, tro jag knäckte högra axeln 5 gånger på en minut. Nervös? nej nej, jag var ju fan helt lost. Så ut på scenen och röken komm ur rökmaskinen, jag fick en perfekt plats i mitten, lite bakom röken så jag såg inte publiken. Unerbart, jag kände, detta kommer gå vägen. Helt plötsligt ändrar sig tjejen framför mig och sa men du stå fram du! Och puttade fram mig, jag hamnade naturligtvis framme vid scenkanten och jag såg fan vilka underkläder alla ahde på sig. Jag såg ALLT. Så jag tänkte, helvete. Men vi började dans och det gick fint, jag kollade ut i publiken, och jag med scenskräck(Trots mina ofantligt mångå år av uppträdanden och diverse saker) så kunde jag inte fokusera, jag såg röda prickar som lyste ut i publiken, som signalerade kameror som skulle fyras av. Så jag tappade bort mig i andra versen. Så mitt i smeten stod jag helt stilla, tills jag, lyshuvudet själv, försökte prata med Helin som dansade bakom mig( ALLTSÅ WTF, VAD FAN HÄNDE? Varför ska jag prata med Helin!? Mitt på scen!?....jaja) Jag sa något som - hehe, jag tro jag tappade bort mig...och ett skratt där.(Ursäkta mig, men är jag helt körd!?), ja det såg inte bättre ut. Men jag hittade tillbaka til ldansen och fortsatte dansa. Det var roligt ändå och jag älskar verkligen att dansa, helt besatt.

Så nu har jag brännt ut en CD som jag och Ida ska ha när vi ska kirra en koreografi till Estet Dans vecka 21. Och imorrn ska vi nog dansa på kvällen tro jag? :) Och på tisdag och på Torsdag så ska jag börja i Street special som jag hoppas ska vara funny bunny;)
 

Aú Revóire! 
Natalie is back on track. I think

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0