Dance fucker dance

I have a new favourit song, it's The new album with Offspring( don't complain, I knopw that they are a oldband that we listen to when we were young, but hey, i Promise for god sake, listen to this and you vwill never stop dance!)

Så nog med min lite slitna engelska, I måndags joggade jag, kände mig rikigt nöjd med mig själv, eftersom jag då ätit 4 st av mammas nybakta bullar innan. Och i Tisdags så hade jag dans träning i street, det gick ju bra men inte så bra att jag kunde dansen i huvudet själv. SÅ Vi åkte in i dag igen och dansade i någon annan street grupp och dansade järnet! Tusan vad svetten forsade sedan, i en och en halv timme så pumpade vi stenhårt till, eye of the tiger, remix. Och på Söndag är det dansuppvisning, jag hoppas det sitter osm gjutet då, för vi kirrade att dansa synkat och snyggt tsm, jag danni och Helin. Fet nöjd alltså. Guld värt! Så inte nog med det så dog jag på dans golvet en stund, då hamnade det först en Helin över mig som jag tro fan hon lapdasade för mig;O hahaha och sedan kom Danni, tydligen blev hon avundsjuk och började dansa för mig också...Herre min je, men det va kul, haha helt exhausted alltså! Men nej nu blir det lite facebook nördande och sedan sängen.

Nationella provet i engelska är på fredag och på tisdag är det nationella i Matte. Sedan har jag andra busigheter på g vecka 21, den 18 och 19..;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0