Dryga dgara och onödiga intag

Nej men tänka sig. Valborg, party party, fredag, lugna puckar, solen sken och värmde skönt. 22grader i solen och filten kom ut, lade sig ner på den med Danni, Jenny och Tony, korkade upp en flaska röd vin och tömde den väl. Det bar av på fest, eller vänta...? Vi åkte ju hem till mig? Just ja fasiken fest hos mig var det ja!Kul som fan var det!. Lördag, lugna puckar, plugga var planen. nejnej, vi åkte till stan, jag och Danni shoppade fett snygga kläder och softade med glass på torgscenen. Så åkte vi till Dannis katt och kolla så han levde och drog till kvissle sedan, jag och Danni spelade fotboll medans tony och john åt mat och vi smakade lite baileys..mums. Så åkte man hem till mig, drog några öl och pratade på som fan med min underbara vän John, vi bara surra surra och surra som alltid. Vi har alltid nå kul att prata om eller så berättelser att dela. funny bunny alltså! Och ja, sedan så kom det mer folk som satt och kolla film och chilla och drack här med mig john och min bror:) alltid lika trevligt med sällskap.

Nej nu blir det min sköna säng med tre madrasser, och mjuka kuddar och ett pösigt täcke och några schyssta drömmar och sömn. Sedan ska jag upp runt halv nio, släppa upp hästarna och kramas med min Häst..:) God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0