Googla på IQ test

Okej, det finns ju en hel del IQ test på facebook, ja och när amn får dessa frågor, då är man väl ändå så smart att man googlar på alla frågor så att amn får rätt svar på en gång? Hallå hur smart är inte jag?
(Slå den ni cook suckers)

Nej nu har jag många arbeten på G.

För det första så ska pappa höra med säkerhets grjen på Kubal om jag får fotografera där, får la se omd et blir av.
För det andra så tänkte jag köra dokumentär foto på Amerikans fotboll men dom bilderna blev emst en liten hög bilder på matchen(Ska blogga och ladda upp bilderna så fort jag känenr mig engagerad)
För det tredje så skulle jag fotografera bartender arbetet på Irish, bestämdes det på fredag kväll. Så Lördagn åkte man dit på natten och fotograferade, sprang genom baren och försökte göra någon form av variation även fast det va proppfullt med folk. Men det löste sig nog ändå tro ja!

Så Har jag fått mer uppgifter i sommaren ochd et låter bra, nu innom kort sk jag ordna cirkus 5bilder på what ever till en vän som vill ha nå tavlor till hans lägenhet när den blir renoverad och det låter ju kul. Har rikigt brighta idéer faktiskt. Och en annan vänns mor och far föräldrar vill att jags ka fotografera deom i ett generations foto:) haha låter kul så det blir i sommar.
Och en annan buse vill att jags ak fota honom kanske naken, en väldigt seriös kalender över 2010 iaf. Och ja varför inte det blir nog rikigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0