hej pschyco

Tänkte bara meddela den allmänna befolkningen att allmänna utbildningen är rätt dålig här i världen, eller, ska vi säga mellan ***** och Hudiksvall?, Det låter fint de. Jo Hej paranoja, hur kan man leva med sig själv och konstant vara orolig och absolut inte lite på sina närmaste? Hur ska vi kunna veta att det vi läser inte handlar om en själv?... Jo vet du vad Paranoja, du är paranoid! Alltså tror du att denna text handlar om dig?...Ring mig om du vet att det handlar om dig, då har du bevisat den sanna faktan att du är paranoid. Sök hjälp och sluta tro att världen kretsar kring dig. Vi är så många fler här i världen som faktiskt skulle behöva en seriös hjälp. Det finns så många fler här i världen som verkligen behöver ha en hjälpande hand och uppmärksamhet. DU är inte EN av dom, du kan klara dig själv precis som alla andra i vårat jävla klyklän, du har det ''faktiskt'' bra ställt i livet.  Detta är till alla oss som tror att allt kretsar kring bara oss. 
Den som faktiskt hör av sig till mig och frågar vem texten handlar om, eller om det är om den personen, så kan jag skratta högt. Förstå att den är om alla som med villje tar år sig.(kan meddela på en gång att min utbildning inte precis gett mig någon bättre förmåga när det gäller skrift. Dvs särskrivningar och stav fel. Rätt mig inte om jag har fel, jag vet jag har fel.)

Min blogg, här skriver jag om mitt liv det är mitt val att skriva vad jag vill. Komments? Tycker du inte om det du läser ,så kan jag med all vänlighet be dig att inte läsa nå mer. Ha en bra dag. 

Kommentarer
Postat av: puppet

hahahahaha natalie är lite arg? :P

2009-05-04 @ 13:41:54
URL: http://noregretsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0