NP

Skulle hemskt järna vilja säga NAP fast det går ju inte för just i morrn är det mina problem. Det är NP. nationella prov i engelska, listening and writing. Och jag skippade engelska genom gången i dag, dumt nog, men jag orkade verkligen inte, usch.

Dock köpte jag en fin turkos t-shirt på H&M i dag med silvertryck, fett nice att ha till dans typ;) Jag har tror jag har blivit helt besatt av dans alltså, sjukt nog. Jag skulle ju igentligen bort nu klockan 18.00 på Pay'n Ride, och fotografera men jag kunde tyvärr inte för jag var ute och red då. PLUS att jag fick sköta om alla hästar direkt jag kom dit, ett smart huvud hade inte mockat till någon av hästanar och dvs ingen mat hade dom heller, och skitiga var dom så. Jobb jobba jobba. Men Det är ju trevligt också=)...Nu ska jag alldeles strax äta en bulla, spela gura, funder på en koreografi som Ida och jag ska ha till våran street dance lektion vecka 21, måste även läsa klart min engelska bok som är på 300sidor. den ska vara klar i morrn. Jag har läsat, 1,2,3,4,5,6,7,8....9?...Nej 8 sidor.... Hurray for meey

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska se att det löser sig nog :) På något vis löser sig allt mer eller mindre. Och tänk på dom stackars barnen som inte ens har något skola att plugga till :)

2009-05-07 @ 22:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0