Nu lägger jag lite energi i att ordnat dok.foto

Dokumentär foto. Här kommer lite bilder som jag har hunnit redigera. More to go. 





Fan, lilla Natalie har skaffat abonnemang, och en ny telefon som kommer om någon vecka. Om någon dag får Jag körkortet i handen iaf! Så det är ju roligt. Men detta med abonnemang. jaaa
Halebop vänner. alltså 59kr i 24månader. för gratis sms. 
199kr för att gå in i detta. 
Så får jag slippa att betala 59kr i de 6 första månaderna. 
Hmm lät ju bra. Men sedan ska jag betala 150kr i månaden för telen också.
Enbart varför jag ville ha telen var för att man kan, äh sak samma, kom precis på att det inte spelar någon roll. Jag kan erkänna nu med en gång, att jag är så otroligt förvirrad, jag har sovit över idag så jag fick snabbt ta mammas bil och fara till bussen. Fan bensin är ju äckligt jobbigt. Mätaren bara sjunker och sjunker. Uffa, hemskt.
Så nu har jag kommit fram till att jag ska betala 358kr nästa måndad för telen osv. och sedan när jag börjar betala för abonnemanget så blir det 209kr varje månad. hurra.

Igår så lämnade jag även det slutliga arbetet till Wiklunds. Det var lyckat och dom var nöjda. Tur det! Men ska göra en omfotografering på mina två barndomsvänner i svarta studion. Oj vad bra att jag skrev det, för nu ska jag boka studion! Great. Nu ska jag hålla gnistan uppe och fotrsätta kämpa på med Dokumentärfoto.



Kommentarer
Postat av: julia

menhurru, det är ju nån studentrabatt nu att man bara betalar 29 kr i månaden med dedär abbonemanget? >.<

2009-05-28 @ 22:19:48
Postat av: Nils

Vad heter brunetten på Irish?

2009-06-30 @ 14:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0