Speed it up!

Jag luktar fan äckel och har svettats som en gris. Det har varit en soft dag i dag, mest bara chillat och känt en oändlig lycka.

Hade tre timmars hål ungefär så jag och Ida tog ens väng om på stan, köpe glass och myste i solen. Helt plötsligt så komemr en otorligt söt kille fram till oss, Han pratar på amerikanska och förklarar vänligt att han komemr från Utah in united states of America. Jag doooog, rösten och språket var helt underbart! Han tyckte vi skulle vända på oss och kika på deras ''lilla'' dans /sång show som ska vara en taste för kvällens stora show. Så själv klart satte vi oss och kolla. Underbart gäng!  En annan söööööööt tjej kom fram till oss och snackade på som fan om vad vi åt, hon frågade en massa om prickles eller nickles eller tickles som vi hade på glassen, dvs strössel. Jag sa - tuuuuttii frööööttii. HAHAH Hon skrattade och sa att dom inte hade sånt i USA, Men sedan kom ännu fler amerikanare och kolalde på våra glassar och tyckte det såg så gott ut, sedan sa hon den första tjejen - We're Amerikans, we love food! AHHA cuties!

Dom började dansa och sjunga och ahde otroliga röster, sedan upptäckte både jag och Ida en oooooerhööört vacker karl i gruppen! och vi stirrade ut honom som faaaaaan, tillslut märkte han det och kolalde på oss, flirta lite och busade runt. Så När det var slut så kom han fram till oss, frågdae vad vi tyckte om uppträdandet och han presenterade sig och frågade vad vi hette. Jätte gullig alltså, Han hette John, Åh johnny boy boy, snart byter jag ut dig om du inte är snäll!:O:D ahha driver;) Älskar dig du vet. Ja men denna nya John iaf, han va så sjuuukligt fin och så gullig och blinkade sött i bland. han tyckte vi skulle komam till kvällens föreställning och vi ville ju verkligen det! 100kr vard et och det hade vi inte, plus att Ida skulle på Middag. Så Vi sprang lyckliga tillbaka till skolan och berättade om The Young Ambassadors som dom kalls, för klass kompisarna Sandra och Kristin, dom blev intresserad och bestämde sig för att gå. Jag och Ida blev lite slokörade men var glad ändå. Så vi traskade vidare på Dansen som började idag, det var Hype med Emil som tränare, rikigt roligt och jobbigt såå ut av bara fan! Tänk er Fresh prince i Bell air, och old school hiphop, precis de dansade vi idag så jädra grymt WooWOW! Så efter dansen så var vi lite, ja vad synd att vi inte kan se dom från USA,.. Så vi stod ute på en liten upphöjning, jag Ida och Helin och dansade igenom det vi fått lära oss. Då kom en medelålders dam fram till oss och rota i väskan. jag tänke, men va fan vi är inte ute efter pengar fan. men så tog hon fram två biljetter, första tanken var WoooW GF biljetter, men sedan så sa hond et är till kvällen föreställning, mina döttrar kunde inte gå så om ni vill ha dom så kan ni få dom! tVÅ ST FÖR 200KR, Hon gav dom till oss och vi blev jätte glada!

Så Jag och helin bestämde oss för att åka dit och kolla! Ida tråkigt nog åkte på middag, jätte synd hade varit kuuuul med dig gumman. Men så vi kom dit kollade på deras makalöst bra'a show! Oj oj, kul var det! Och Snyggingen var där också;P haha   Så när tillställnigen var över så gick dom ut i publiken och pratade lite osv osv, jag och helin skulle gå till våra kompisar och säga hej då, så snygga John var där så ajg var tvungen att berätta att ajg tyckte det var bra och att han var rikigt duktigt! han blev glad osv osv;D hahahaha och sedan så stod vi och surra med Sändy och cicko. Då kom det ännu mer Amerikanare och överöste oss med frågor och massor av snacka, dom va ju såååå roliga och trevliga! En kille som va 22 kom och pratade med oss, han va fett söt han hette Spencer och tyckte vi skulle adda han på Facebook för han ville komma till sundsvall igen så att jag och helin kunde lära honom hiphop, haha skööön snubbe alltså! Och ja en tjej ville veta vad hon skulle köpa när hon åker från sverige, Chokladen hade hon prövat och den va kanoners tyckte hon, så vi typ nämnde dalahästen, träskor och typ köttbullar. HAHAH ja så vi pratade och pratade med massor, en som spelar var det trombon? han heter Tonga och va stört skön! sedna kom en präst fram till oss, han pratade svenska...Jag förstod inte ett ord av vad han sa, för min hjärna var inställd på engelska. Så jag sa frågande - är du Svensk!? hahaha, typsikt mig, han ba - hehe, ja det är jag, elelr vad då? nej jag är från USA, hehe skojar jag komemr från Ö...där tappade jag intresset, så resten är en suddig bild. Skoja;D Jo han va trevlig och var typ Överste Holland, typ nå sånt från svenska krist i någonting kyrkan! Hehe så imorrn spelar orkestern till bandet i Sundsvalls kyrka bredvid HB klockan 07.40 tor jag de va;P Be there

Själv ska jag springa cooper testet tro ja.. Slita sönder sötterna och inte kunna gå på en till 30veckor.
Aú revóire
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0