Teoriprovet idag

jaha ja, sånt som händer, jag hade räknat med att iaf klara av teoriprovet på körkortet som jag hade idag, men icke. Dock var jag väl inte alldeles åt helskotta fel ute, men jag har nutt gått en liten teori kurs med några till på forlkuniversitetet. Det var min syster som hade lektion i teori och jag passade då på att faktiskt lära mig någonting. Min uppkörning ska jag vara tyst om tills jag ha klarat det iaf. har inte gjort det än! (grattis dock till en kör''sångs'' kompis som klarade provet och uppkörningen idag! Hurra!)

Så Jag har märkt en sak om att, jag har slutat vara nervö inför prov, uppträdanden etc. Alltså förut så darra jag som ett löv inför allting men nu gärspar jag och tror det ska gå fin fint. Det är nog som pappa säger, att man måste vara lite nervös inför sådana ting just för att då är man som mest skärpt. Men säg de till mitt huvud, jag är ju inte skärpt för 5sek. Jag gör ju bara bort mig hela tiden, ex dans uppvsningen, fan mår pschykiskt dåligt att jag tappa bort mig:s det har ajg aldrig varit med om förr... Men Nej nu har jag dock varit duktig och plugga teori som en idiot och jag hade rätt på alla frågor. Så nu ska jag åka hem. tacka mamma för att hon har köpt en jädra massa frukt till mig. Ska knapra avokado som en gnu när jag komemr hem. Kankse mysa ne rmig i en filt och tycka synd om mig själv? Hmm, låter fan fint de.
Kram hejs! Aú Revóire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0