Wopidoo

Grattis säger man väl till sig själv när man klarade uppkörningen galant? Underbar känsla. Jag låg hela natten och funderade på hur det skulle kännas att klara det elelr att inte klara det. Men så när jag skulle börja köra idag, Så kommer Lennart fram till mig och är jätte trevlig, så det underlättade en hel del. Jag hade ju haft körlektion innan och då var jag nära att meja ner två cyklister, krocka med en bil och köra över en tant, plus smacka in fronten i en buss i skönsberg. Jag var nervös alltså. Men på uppköningen så hade trafiken lugnat sig och allting flöt på fin fint! Så jääääääääävla nöjd alltså! Så på måandag blire teori prov igen så;) Håll tummarna.

Har jag äntligen ordnat, dock en canvas på Maria, huuur fin som hellst! Typiskt att det krånglade med Erikas och petras. Men bestämde iaf med dom idag att dom skulle slänga i hop alla bilder dom ville ha i utskrift i slutet av denna vecka så att jag kan släppa just det arbetet och börja med något nytt, plus engagera mig fullt på skolan sista veckorna.

Lyssnar nu på Johnny Cash, I'm leaving now. Väntar in DH. Jag har faktiskt nyss varit på HVFOTOS fotoutställning/Vernissage på bildenshus. Jätte mycket fina bilder och bra texter. Fan va vi kan.

MÅSTE UT OCH FOTOGRAFERA KÖRSBÄRS BLOMMOR I ÅR! DET SKA BLI TRADITION; FAST I ÅR ÄR DOM VITA IST FÖR ROSA!

Kommentarer
Postat av: John

Jaha jag fattade inte att det var era bilder som skulle ställas ut när du frågade om jag skulle med. Om jag hade fattat det så hade jag så klart följt med :)

2009-05-19 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0